Not resolved
2.7
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Staff
Website
1 comment

did order for magnets 25 days later never arrived email mica963@yahoo.com

Reviewer is in unhappy mood. Please immediately contact the author of this review to discuss order processing issue of neodymium magnets. Gearbest needs to read this review and look into the issue (if any) according to poster's claims.

Other people also mentioned neodymium magnets in their reviews. You may find this information helpful for further shopping at Gearbest.

Had an Experience with Gearbest?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Gearbest
#1231194

Dear customer,

Thank you so much for informing us about your shopping experience.We're very sorry for your concerns and the issues you have raised.

Please note the actual delivery time may be affected by peak shipping periods, public holidays, bad weather and other reasons.

For your issue, we have sent an email and offered solution to you.Please kindly log in your account and contact us back there.

Thank you for your support.

Gearbest Customer Service

You May Also Like

Gearbest - Order Number:WW1607220502277151  2 x dash cams $200 usd. SECOND HAND ITEMS RECIEVED Gearbest "HERE IS MY EXPERIENCE be wary... this dodgy company is a dumping ground for seconds, refurbs and defective junk! Hi, i recieved my order today and i am not happy, The..." Read more GEARBEST CHARGED $81 DOLLARS EXTRA AFTER I CLICKED *BUY* AND CLAIMS IT'S "EXCHANGE RATE FLUCTUATION" Gearbest "I was overcharged and did not see the discrepancy until three hours later when I saw my bank charge. I returned to the Gearbest app and, low and behold, the..." Read more Gearbest - Mini Octopus Style Mobile Phone Stand Flexible Tripod Gearbest "I bought tripod for a smartphone. The smartphone itself now stands and can be turned in any direction. To watch the video is very convenient, I recommend to buy. Excellent..." Read more Gearbest - Shop with good discounts. Gearbest "The first time I ordered this store 1 year ago. Since then, I have made about 30 orders. Shop GearBest is constantly happy with discounts and coupons for various products...." Read more VM Innovations - Extremely disappointed!!! VM Innovations "This is a continuation of my disappointment in VMInnovations. I am currently on my 3rd slide one was replaced the other two I purchased. This last one I purchased at..." Read more Color By Pascale - Order Never Recieved Color By Pascale "Hello my name is Renee Anderson-Cook, and I placed an order on June 2nd 2017 for three different lip color shades to be delivered to me. I paid $17.97 for..." Read more Ashley Furniture - Totally disappointed!! Ashley Furniture "I purchased this sofa 2 weeks ago, along with a 5 piece dining room set and I couldn't be more disappointed. As stated in previous reviews, the material on the..." Read more Yelp - Yep Removed my Review twice about bad school Yelp "I left a review about Primerose Friendswood Texas on Yelp. It was about a child that needed reconstructive surgery on her finger and had to be put to sleep for..." Read more